Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Η Σιωπή ...


Ο Θεός είναι σιωπή!

Και η σιωπή είναι μέγα μυστήριο!

Ο Θεός κάνει εμφανή την παρουσίαν Του
και την αισθανόμεθα και την ακούομεν μέσα εις την σιωπήν.

Τον Ιησού όταν τον ρώτησαν «Τι εστιν Αλήθεια»; Σιώπησε !

Η σιωπή ακολουθεί τον Θεόν και συνοδεύει την δημιουργίαν.

Η σιωπή χύνει την γοητείαν της εις τον έναστρον ουρανόν,
εις την νύκτα, επάνω εις τα άνθη.

Σιωπή εμπρός εις την μεγάλη χαρά και σιωπή εμπρός εις τον βαθύ πόνο.

Η σιωπή φρουρεί την θύρα του αγίου, την αγρυπνία του σοφού,
την απόφαση του αληθινού μάρτυρος.

Πίσω και κάτω από την σιωπή ετοιμάζονται
και τελεσιουργούνται "αι μεγάλαι ώραι της ανθρωπότητας".

Η σιωπή είναι συμπάρεδρος κάθε μεγάλης αξίας της ζωής.

Πρέπει κανείς να έχει βιώσει το μυστήριον της σιγής,
για μπρορεί να καταλάβει τη σημασία της .
.
Ο δρόμος προς την τελείωση είναι αυτός της σιωπής !
.
.....
.
Εύχομαι μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα και βδομάδα
.
στον κάθε διαβάτη και συνοδοιπόρο της ζωής .
.

4 σχόλια:

Συνοδοιπόρος είπε...

Καλημέρα,
Δοξα να έχει ο Υψιστος που μας αξίωσε να είμαστε μέσα στους Ζωντανούς .Ευχομαι η Παναγιά να μας καθοδηγά και να μας Προστατεύει .Σήμερα είμαι συγκλονισμένη και θέλω την βοήθεια όσον αδελφών Ψυχών δαιβάσουν το μύνημα μου.Το παιδάκι κάποιο συναδέλφου μου πιθανόν να διαγνωστεί με λευχαιμία.Είναι μόλις 9 χρονών......Προσευχηθείται .Προσευχηθείται διοτί ο Κύριος θέλησε να τους φανερωθεί μέσα από τον πόνο.Καλεί τους γονείς να ταπεινωθούν και να στραφούν κοντά του .Κύριε Ιησού Ελεησε τους.
Καλημέρα και η Παναγιά μαζί μας.Αργυρούλα θα έρθεις στο Απόδειπνο απόψε να προσευχηθούμε για τον μικρό;

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρε μου , καλημέρα.
Μετέφερα την έκκλησή σου για προσευχή , στο μπλογκ.
Όλοι θα προσευχηθούμε...
... και απόψε ,ναι .
Καλή συνέχεια Έλενα μου.
Την αγάπη μου,

Ελενα καπακιώτου είπε...

αποψε θα μελετησω αυτο το μπλοκ με την ησυχια μου, ειληκρινα νασαι καλα Διαβάτησσα μου... πρεπει να εισαι πολυ καλος ανθρωπος!!! νασαι παντα καλα θα σε επισκεφθω αποψε αργα...


καλο απογευμα

Διαβάτης είπε...

@ Zinaa μου , να είσαι πάντα καλά.
Σ΄ ευχαριστώ για κάθε καλό σου λόγο.
Καλό απόγευμα να έχεις .
Ο Θεός μαζί σου.