Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

Του Ευαγγελισμού ...


Σήμερα μέρα γιορτινή

μέρα ευλογημένη ,

Άγγελος ήρθε από ψηλά

στην Κεχαριτωμένη.


Της έφερε το μήνυμα ,

ημών της σωτηρίας ,

κι΄ έγινε δέκτης Θεϊκής ,

κι΄ Ουράνιας ευλογίας .


Το δέκτηκε μ΄ απλότητα

και ταπεινοφροσύνη ,

κι΄ απάντησε στον Άγγελο,

το θέλημά Του ας γίνει!


Κι΄ από εκείνη τη στιγμή,

η ανθρωπότητα όλη

οδεύει προς τον Ουρανό,

στο Ουράνιο Περιβόλι.


Ο δρόμος είναι δύσκολος

δεν είν΄ ανθοσπαρμένος ,

Κι΄ είν΄ ο αγώνας συνεχής,

μα θα ΄χει ωραίο τέλος ...


Τον Πλάστη και Δημιουργό

κάποια στιγμή θα ιδούμε ,

άμα εμείς θελήσουμε ,

κι΄ ολόθερμα ποθούμε.
.
.....
.
Από το σημερινό προσωπικό μου ημερολόγιο οι πιο πάνω στίχοι,
.
και απ΄ τις λίγες φορές που τους καταθέτω δημόσια ...
.
Εύχομαι το ελπιδοφόρο μήνυμα Του Ευαγγελισμού Της Θεοτόκου ,
.
να γεμίσει τις ψυχές του κάθε διαβάτη και οδοιπόρου και συνοδοιπόρων της ζωής.
.

4 σχόλια:

Συνοδοιπόρος είπε...

Aγαπημένη,
Καλημέρα,Πολύ όμορφο το ποιήμα σου .Ευλογημένες οι σκέχψεις σου.
Πάντα να ευχόμαστε η Παναγιά να είναι δίπλα μας και να προσευχόμαστε να γίνει το θέλημα του Θεού.Ο δρόμος δύσκολος για το καθένα με μικρές αναλαμπές χαράς αλλά στο τέλος οδηγούν ΣΤΟ ΦΩΣ .ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ.ΣΤΗΝ ΟΥΡΑΝΕΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ θεου.
Η Παναγιά κοντά σου.

Διαβάτης είπε...

@ Συνοδοιπόρος ,

Αγαπημένη μου Έλενα ,
Σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Δύσκολος ο δρόμος ναι , όμως κοντά Στο Χριστό γίνονται όλα τόσο όμορφα, ελπιδοφόρα ...

Εύχομαι κάθε ευλογία και στην σημερινή μέρα .

Η Παναγιά να σε σκέπει πάντοτε .

Την αγάπη μου.

jacki είπε...

Άργησα να απαντήσω μιας και ήμουν στα ανήψια μου χθες..
Χρόνια πολλά.. Διπλή γιορτή η χθεσινή.

Διαβάτης είπε...

@ jacki ,

Αγαπημένη μου Ιωάννα , χρόνια πολλά. Η Παναγιά να σε σκέπει και να σε προστατεύει πάντοτε.

Καλή μέρα να έχεις.

Την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο.