Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Σαν θησαυρό !


Ό,τι έχεις μέσα σου παιδιάστικο
σαν θησαυρό να το φυλάξεις
τους λογισμούς , τους πόθους σου άλλαξε
μ΄ αυτό ποτέ μην το αλλάξεις .

Κι΄ όταν χλωμοφυλιάσει η όψη σου
και στα μαλιά σου πέσουν χιόνια
μόνο ό,τι φύλαξες παιδιάστικο
θα μείνει απείρακτο απ΄ τα χρόνια !

( Γ. Δροσίνης )

.

.....

.

Το πιο πάνω αφιερωμένο στον καθένα , από παιδί , έφηβο , κι΄ ενήλικο,

που άσχετα κι΄ αν τα χρόνια περνούν και φεύγουν , και αφήνουν πίσω

τους τα σημάδια τους , εξακολουθεί να νοιώθει παιδί μες τη ψυχή ,

και εύχομαι να μείνει ο καθένας παιδί για πάντα ...
.
γιατί σ΄ αυτά ανήκει η Βασιλεία των Ουρανών ! ...

Καλή συνέχεια στην πορεία σας προς το πάσχα ...

.

4 σχόλια:

jacki είπε...

Καλημέρα γλυκιά μου Αργυρούλα..

Διαβάτης είπε...

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο.

Φιλιά πολλά .

margo είπε...

To καλό είναι πως αυτός ο θησαυρός βρίσκεται πάντα μέσα μας ακόμα κι αν είναι ξεχασμένος.Ποτέ δεν είναι αργά να τον ανακαλύψουμε και να τον κρατήσουμε για πάντα :)
Πολλά φιλιά Αργυρούλα μου

Διαβάτης είπε...

@ margo ,

Αγαπημένη μου Μαργαρίτα .
Σίγουρα όλοι μας κρύβουμε ένα παιδί μέσα μας .
Μακάρι αυτό το παιδί να μας δίνει ζωή , σε κάθε φάση της ζωής μας , σε όποια ηλικία κι΄ αν βρισκόμαστε.

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο.

Εύχομαι ένα όμορφο και γλυκό σαββατοκυρίακο να περάσεις.

:)