Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

Υπεράνω όλων η Αγάπη !


"Υπεράνω όλων η αγάπη.

Εκείνο που πρέπει να μας απασχολεί,

είναι η αγάπη για τον άλλον. Η ψυχή του.

Ό,τι κάνουμε... προσευχή, συμβουλή, υπόδειξη,

να το κάνουμε με αγάπη.

Χωρίς την αγάπη ...
.
η προσευχή δεν ωφελεί,
.
.
...
η συμβουλή πληγώνει,
.
η υπόδειξη βλάπτει και καταστρέφει τον άλλον,

που διερωτάται αν τον αγαπάμε ,

ή δεν τον αγαπάμε και αντιδρά αναλόγως.

Αγάπη , αγάπη , αγάπη !

Η αγάπη στον αδελφό μας,

μας προετοιμάζει ν΄ αγαπήσουμε περισσότερο τον Χριστό !

Ωραίο δεν είναι; ... "

γ. Πορφύριος

.....

Στα πιο πάνω , τα δικά μας σχόλια περισσεύουν...

Εύχομαι στον καθένα μας , μιαν όμορφη κι΄ ευλογημένη μέρα,

με τις καρδιές μας γεμάτες φως , Χριστό , αγάπη και χαμόγελο .

.

2 σχόλια:

jacki είπε...

Πάντα μένει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει.. Η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει.
Καλημέρα Αργυρούλα μου.

Διαβάτης είπε...

@ jacki ,γλυκύτατή μου ύπαρξη , αγαπημένη μου Ιωάννα ... η Αγάπη ουδέποτε εκπίπτει !
Την καλημέρα μου , και την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο.